Quand vous hésitez même à choisir Pass4Test, le démo gratuit dans le site Pass4Test est disponible pour vous à essayer avant d'acheter. Nos démos vous feront confiant à choisir Pass4Test. Pass4Test est votre meilleur choix à passer l'examen de Certification IBM 00M-246, et aussi une meilleure assurance du succès du test 00M-246. Vous choisissez Pass4Test, vous choisissez le succès.
Le test simulation offert par Pass4Test est bien proche du test réel. Vous pouvez apprendre tous essences d'un test réel à courte terme avec l'aide de Pass4Test. Pass4Test peut vous assurer le succès 100% de test IBM 00M-246.
Code d'Examen: 00M-246
Nom d'Examen: IBM (IBM Smarter Commerce Sales Mastery Test v1)
Questions et réponses: 50 Q&As
Si vous voulez se prouver une compétition et s'enraciner le statut dans l'industrie IT à travers de test Certification IBM 00M-246, c'est obligatoire que vous devez avior les connaissances professionnelles. Mais il demande pas mal de travaux à passer le test Certification IBM 00M-246. Peut-être d'obtenir le Certificat IBM 00M-246 peut promouvoir le tremplin vers l'Industrie IT, mais vous n'avez pas besoin de travailler autant dur à préparer le test. Vous avez un autre choix à faire toutes les choses plus facile : prendre le produit de Pass4Test comme vos matériaux avec qui vous vous pratiquez avant le test réel. La Q&A de Pass4Test est recherchée particulièrement pour le test IT.
Certification IBM 00M-246 est un des tests plus importants dans le système de Certification IBM. Les experts de Pass4Test profitent leurs expériences et connaissances professionnelles à rechercher les guides d'étude à aider les candidats du test IBM 00M-246 à réussir le test. Les Q&As offertes par Pass4Test vous assurent 100% à passer le test. D'ailleurs, la mise à jour pendant un an est gratuite.
00M-246 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/00M-246.html
NO.1 Smarter Commerce capabilities are packaged and delivered as what?
A. A single, high-value, shrink-wrapped, solution for commerce.
B. Middleware components requiring additional business function software.
C. Software, hardware, and services to deliver specific business processcapabilities which support each
phase of the commerce cycle.
D. A simple monolithic application for each phase of the commerce cycle.
Answer: A
IBM examen 00M-246 certification 00M-246
NO.2 In order to effectively implement ___________ you must be able to aggregate line items from individual
orders to send to suppliers and then separate them out again for customer fulfillment.
A. store operations
B. cross-channel order management
C. social marketing
D. supply chain visibility
Answer: D
IBM 00M-246 00M-246
NO.3 What are Smarter Commerce Buy
Offerings focused on?
A. Visibility and optimization in the supply chain.
B. Customer buying patterns.
C. Effective 1:1 marketing to facilitate customer purchase decisions.
D. Buy online, pick-up in the store (BOPIS).
Answer: A
IBM examen 00M-246 00M-246 certification 00M-246 certification 00M-246 certification 00M-246
NO.4 What provides the capability to rapidly deliver new web concepts or delineated brand sites via asset
sharing on a common platform?
A. Personalization
B. Social integration
C. Partnership with affiliates
D. Extended sites
Answer: B
IBM 00M-246 certification 00M-246
NO.5 You can create a powerful self-service experience for the customer using?
A. The IBM Customer Experience Suite
B. The IBM Commerce Framework
C. The IBM Enterprise Service Process Manager
D. The IBM Customer Service System
Answer: A
IBM certification 00M-246 certification 00M-246 00M-246 examen
NO.6 Which of the following Smarter Commerce Offerings is a core part of delivering a customer
buy-online, pick-up in store (BOPIS) capability?
A. Social Analytics.
B. Distributed Order Management.
C. Logistics Management.
D. Customer Self Service.
Answer: B
IBM examen 00M-246 00M-246 certification 00M-246
NO.7 What can AdTarget do?
A. Monitor all advertisements watched on cable television
B. Working withaffiliates, target Internet ads without email
C. Utilize You Tubeto more effectively deliver adcontent
D. Force customers to watch the entireInternetadbefore entering websites
Answer: B
certification IBM certification 00M-246 00M-246 examen certification 00M-246
NO.8 Segmentation, offer management, interaction history, real-time behavioral targeting, and contact
optimization are examples of capabilities delivered as part of what?
A. Data mining.
B. Social platform.
C. Central decisioning.
D. Customer clustering.
Answer: C
IBM certification 00M-246 certification 00M-246 00M-246
NO.9 The web marketing continuous optimization platform can drive which of the following capabilities?
A. Optimize paid search advertising.
B. Automate customer recommendations based on LIVE profile.
C. Target through online advertisements based on interaction history.
D. All of the above.
Answer: B
certification IBM certification 00M-246 00M-246
NO.10 Smarter Commerce is focused on which of the following 3 dimensions with respect to the customer?
A. Customer potential, customer transaction capture, customer fulfillment.
B. Customer insight, customer value strategy, customer & partner engagement.
C. Customer demographics, customer geography, customer affluence.
D. Customer returns, customer purchases, customer order changes.
Answer: B
IBM examen 00M-246 examen certification 00M-246 00M-246 certification 00M-246 certification 00M-246
La solution offerte par Pass4Test comprenant un test simulation bien proche de test réel IBM 00M-246 peut vous assurer à réussir 100% le test IBM 00M-246. D'ailleur, le service de la mise à jour gratuite est aussi pour vous. Maintenant, vous pouvez télécharger le démo gratuit pour prendre un essai.
没有评论:
发表评论