2014年6月22日星期日

Le plus récent matériel de formation ISEB BH0-001 ISEBSWTINT_001

Au 21er siècle, il manque encore grand nombreux de gens qualifié de IT. Le test Certificat IT est une bonne façon à examiner les hommes de talent. Ce n'est pas un test facile à réussir. Un bon choix de formation est une assurance pour le succès de test. Le test simulation est bien proche que test réel. Vous pouvez réussir 100%, bien que ce soit la première à participer le test.

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Le test ISEB ISEBSWTINT_001 est populaire dans l'Industrie IT. Il y a beaucoup de professionnels IT veulent ce passport de IT. Votre vie et salaire sera améliorée avec ce Certificat. Vous aurez une meilleure assurance.

Code d'Examen: BH0-001
Nom d'Examen: ISEB (IT Service Management Foundation)
Questions et réponses: 41 Q&As

Code d'Examen: ISEBSWTINT_001
Nom d'Examen: ISEB (ISEB Software Testing Intermediate)
Questions et réponses: 25 Q&As

Pass4Test a de formations plus nouvelles pour le test ISEB BH0-001. Les experts dans l'industrie IT de Pass4Test profitant leurs expériences et connaissances professionnelles à lancer les Q&As plus chaudes pour faciliter la préparation du test ISEB BH0-001 à tous les candidats qui nous choisissent. L'importance de Certification ISEB BH0-001 est de plus en plus claire, c'est aussi pourquoi il y a de plus en plus de gens qui ont envie de participer ce test. Parmi tous ces candidats, pas mal de gens ont réussi grâce à Pass4Test. Ces feedbacks peuvent bien prouver nos produits essentiels pour votre réussite de test Certification.

Vous aurez une assurance 100% à réussir le test ISEB ISEBSWTINT_001 si vous choisissez le produit de Pass4Test. Si malheuresement, vous ne passerez pas le test, votre argent seront tout rendu.

Le test Certification ISEB BH0-001 est une chance précieuse à augmenter vos connaissances de technologie informatique dans l'industrie IT. Il attire beaucoup de professionls à participer ce test. Pass4Test peut vous offrir les outils de formation particuliers à propos de test ISEB BH0-001. Vous réaliserez plus tôt votre rêve avec la Q&A écrite par l'équipe professionnelle de Pass4Test. Pass4Test se contribue à vous donner un coup de main pour réussir le test ISEB BH0-001.

BH0-001 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/BH0-001.html

NO.1 Who must always authorise a Request for Change before the change is built and
tested?
A. The Configuration Manager
B. The Change Initiator
C. The Change Manager
D. Release Management
Answer: C

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NO.2 Why is there sometimes conflict between the goals of Incident Management and
those of Problem Management?
A. Because specialist support staff do not properly document the work-arounds they
identify which consequently prevents the 1st line support staff from applying them the
next time the incident occurs
B. Because Problem Management is often carried out by technical staff who also have
operations responsibilities and who cannot allocate enough resources to problem solving
C. Because Problem Management is focusing on identifying permanent solutions and
therefore the speed with which these solutions are found is of secondary importance
D. Because Problem Management staff rarely give feedback spontaneously, forcing the
1st line support staff to chase them
Answer: C

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NO.3 Establishing a back-out plan
A. All of them
B. 2 and 4
C. 2 and 3
D. 3 and 4
Answer: C

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4.Why is Service Management so important to IT service providers?
A. The success of many businesses depends upon the quality of their IT
B. It's the only way to manage IT in the Internet age
C. It's contained within the IT Infrastructure Library
D. It's the first non-proprietary initiative for the management of IT systems
Answer: A

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NO.4 Which of the following activities may, exceptionally, be omitted for an urgent
change:
1. Recording that the change has been made
2. Testing the change
3. Holding a CAB meeting

NO.5 Which of the following places Problem Management activities in the correct order:
A. Identify and record, classify, investigate and diagnose, raise an RFC, review the
change
B. Investigate and diagnose, raise an RFC, classify, identify and record
C. Identify and record, investigate and diagnose, raise an RFC, classify, review the
change
D. Review a change, classify, identify and record, investigate and diagnose, raise another
RFC
Answer: A

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NO.6 Which of these is/are TRUE?
1. Functional escalation is an essential part of the Incident Management process
2. All calls to the Service Desk should be treated as incidents
3. Service Requests can be handled by Service Desk Staff
A. 1 and 3
B. All three of them
C. Only 1
D. 1 and 2
Answer: A

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NO.7 Which of the following is NOT the responsibility of the Release Management
process?
A. The physical aspects of software control
B. Ensuring that the accuracy of CMDB entries concerning software CIs is maintained
C. Helping to determine the software release policy
D. Distributing software
Answer: B

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NO.8 With which of the following processes is Problem Management least likely to
interface on a regular basis?
A. IT Financial Management
B. Change Management
C. Incident Management
D. Availability Management
Answer: A

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